E-veikala atjaunināšanas dēļ, iespējami tā darbības traucējumi. Būsim ļoti pateicīgi, ja informēsiet mūs par kļūdām uz info@mimi.lv
Sazinies ar mums

Bieži uzdotie jautājumi

Cik ilgā laikā saņemšu sūtījumu?
Ja Jūsu pasūtījuma apmaksu mēs saņemsim darba dienā līdz 14:00, sūtījums būs sagatavots un izsūtīts tajā pašā dienā. Ja izvēlēsities kurjera pakalpojumus, sūtījumu saņemsiet nākamajā darba dienā (pirmdien – piektdien).
Uz augšu
Vai Mimi preces varu iegādāties tikai internetā?
Diemžēl, uz doto brīdi visas Mimi preces var iegādāties tikai interneta veikalā.
Uz augšu
Vai varēšu atgriezt/mainīt internetā pirktās preces, ja tās man nederēs?

Preces iegādātas e. veikalā Mimi Jūs varat atgriezt. Tomēr ja jums ir šaubas par nepieciešamo Jums izmēru vai modeli, rekomendējam vispirms griezties pēc konsultācijas. Tā visbiežāk var izvairīties no garās preču atgriešanas procedūras.

Iegādāto preču maiņa nav iespējama. Ja prece jums neder ir nepieciešmas veikt tās atgriešanu un tad pasūtīt no jauna nepieciešamo izmēru.

Vairāk par preču atgriešanu lasiet sadaļā "Atgriešana".

Uz augšu
Vai varu iegādāties preces Mimi ja dzīvoju ārzemēs?
Jā, veikalā var iepirkties arī ārvalstīs dzīvojošie klienti. Sūtījuma piegādi apmaksā klients. Ja veicot pirkumu radušās problēmas, sazinieties ar mums pa e. pastu info@mimi.lv. Dosim padomus kā ērtāk veikt pasūtījumu un to apmaksāt, palīdzēsim atrisināt grūtības.
Uz augšu
Vai varu apmaksāt pasūtījumu skaidrā naudā pasta nodaļā vai kurjeram?

Ir iespējams pasūtījumu apmaksāt kurjeram, skaidrā naudā, Latvijas teritorijā.

Pasta nodaļā nav iespējams apmaksāt sūtījumu skaidrā naudā.

Uz augšu