Atgriešana
To ir iespējams izdarīt. Tomēr, vienmēr, ja šaubaties par to vai pasūtīsiet sev atbilstošu izmēru, modeli, vērsieties pēc konsultācijas, rakstot uz e-pastu [email protected] vai zvanot pa tālruni +371 66777889. Mēs labprāt sniegsim padomu, turklāt tas palīdzēs Jums izvairīties no laikietlpīgās preču atgriešanas procedūras.
- Preci varat atgriezt 30 dienu laikā no preces piegādes dienas.
- Prece nedrīkst būt valkāta vai citādi lietota, tai jābūt nesabojātai un tā nedrīkst būt zaudējusi sākotnējo vērtību un izskatu.
- Prece jāatgriež oriģinālajā ražotāja iepakojumā un tā nedrīkst būt zaudējusi preces izskatu.
- Precei jābūt ar visām pievienotajām etiķetēm.
- Jums tiks atgriezta preču summa bez piegādes cenas.
- Zeķubikses, pielīmējamas un piesprādzējamas garās zeķes, kaķenes tērpi - šīs preces varat atgriezt tikai tādos gadījumos, ja tās nav laikotas un nēsātas.
- Smaržas, ķermeņa krāsas, masāžas eļļas un gēli var būt atgriezti tikai tādos gadījumos, ja tie nav izmantoti un iepakojums nav bojāts.
- Mūsu interneta veikalā iegādātie dāvanu kuponi netiek atgriezti vai mainīti pret skaidru naudu. Atgriežot preci, kura iegādāta ar dāvanu kuponu, nauda netiek atgriezta. Tiek atjaunota sākotnējā dāvanu kupona vērtība.
- Atrodiet "Atgriešanas drošības kodu", kas norādīts rēķinā vai elektroniskajā vēstulē, kas apstiprina pasūtījuma piegādi vai izpildīšanu.
- Ievadiet atgriešanas kodu šīs lapas lauciņā un noklikšķiniet uz pogas "Atgriešana" vai arī to pašu varat izdarīt ielogojoties klienta konta sadaļā "Atgriešana".
- Aizpildiet elektronisko atgriešanas veidlapu.
- Nosūtiet preci (-es) Jums ērtākajā veidā.
- Uz paciņas lūgsim norādīt pasūtījuma numuru. Šādā formātā: MMXXXXXXXXX.
- Atgriezt caur Omniva pakomātu (maksa - 2.50 €):
- Preces var atgriezt jebkurā Omniva pakomātā.
- Lūdzam atbildīgi sapakot preces, lai tās ceļā netiktu bojātas.
- Varat lejupielādēt un izdrukāt pakas uzlīmi, ko uzlīmēt uz atgriešanas pakas.
- Sūtījuma uzlīmi varat izdrukāt arī Omniva pakomātā, ievadot atpakaļnosūtāmā sūtījuma kodu.
- Atgriezt pašrocīgi citos veidos:
- uz adresi: J. Kubiliaus g. 1, LT 08238, Viļņa, Lietuva. Jūs varat nosūtīt sūtījumu sev ērtākajā veidā, ja vien tas tiek piegādāts uz mūsu norādīto adresi;
- uz OMNIVA Omniva pakomātu: Žirmūnų g. 64, Viļņa, Lietuva - Viļņas RIMI Žirmūnų pakomāts (88816). Saņēmējs: UAB Tendencija, +37067452797, [email protected]
Svarīgi! Atgriešanas maksa tiek ieturēta no atdotās summas!
- Rūpīgi iepakot preces tā, lai sūtīšanas laikā tās nezaudētu preces izskatu un droši sasniegtu mūs.
- Izvēlēties uzticamu un drošu piegādes veidu. Atgādinājums! Preces nedrīkst būt atgrieztas izmantojot pasta pakalpojumus. Pārliecinieties, par to, lai sūtījums tiktu nogādāts uz norādīto adresi.
- Saglabāt pierādījumu (piem., sūtījuma kodu), ka sūtījums tika izsūtīts.
Svarīgi! Mēs neuzņemamies atbildību par sūtījumiem, kas atgriešanas laikā pazuduši, sabojāti vai atsūtīti kļūdas dēļ.
Saņemot preci, kuru vēlaties atgriezt, Mimi administrācija apņemas 14 dienu laikā informēt klientu vai prece atbilda atgriešanas kritērijiem. Ja atgriežamā prece atbilst šiem kritērijiem, Mimi apņemas atgriezt par preci samaksāto naudu. Svarīgi: ja pasūtījums ticis apmaksāts caur PayPal, tad naudas atgriešana tiks veikta uz PayPal kontu, no kura tika veikts maksājums.
Ja vēlaties mainīt preci pret citu izmēru vai modeli, vispirms veiciet preces atgriešanas procedūru un izveidojiet jaunu pasūtījumu ar vēlamo preci.