Atgriešanās
Ja iegādātā prece kādu iemeslu dēļ jums nederēja vai nepatika, neuztraucieties – jūs to noteikti varat atgriezt. Mēs saprotam, ka dažreiz pirkums neatbilst cerībām, tāpēc mēs cenšamies padarīt atgriešanas procesu pēc iespējas vienkāršāku un raitāku. Tomēr, lai veiksmīgi veiktu atgriešanu, ir jāievēro noteikti noteikumi.
Galvenā atgriešanas informācija
- Preci varat atgriezt 30 dienu laikā no preces piegādes dienas.
 - Prece nedrīkst būt valkāta vai citādi lietota, tai jābūt nesabojātai un tā nedrīkst būt zaudējusi sākotnējo vērtību un izskatu.
 - Prece jāatgriež oriģinālajā ražotāja iepakojumā un tā nedrīkst būt zaudējusi preces izskatu.
 - Precei jābūt ar visām pievienotajām etiķetēm.
 - Jums tiks atgriezta preču summa bez piegādes cenas.
 
Preces kurām tiek pielietoti stingrāki atgriešanas noteikumi
- Zeķubikses, pielīmējamas un piesprādzējamas garās zeķes, kaķenes tērpi - šīs preces varat atgriezt tikai tādos gadījumos, ja tās nav laikotas un nēsātas.
 - Smaržas, ķermeņa krāsas, masāžas eļļas un gēli var būt atgriezti tikai tādos gadījumos, ja tie nav izmantoti un iepakojums nav bojāts.
 - Mūsu interneta veikalā iegādātie dāvanu kuponi netiek atgriezti vai mainīti pret skaidru naudu. Atgriežot preci, kura iegādāta ar dāvanu kuponu, nauda netiek atgriezta. Tiek atjaunota sākotnējā dāvanu kupona vērtība.
 
Kā notiek atgriešana?
Vispirms mēs iesakām ierosināt preces(-ču) atgriešanu caur jūsu kontu mūsu e-veikalā. Tas ne tikai ievērojami paātrinās visu atgriešanas procedūru, bet arī ļaus jums pastāvīgi saņemt informāciju par atgriešanas gaitu pa e-pastu.
Pēc tam izvēlieties sev ērtāko atgriešanas veidu:
1. Atgriezt caur Omniva pakomātu (Omniva atgriešanas pakalpojums) - atgriešanas maksa 2.90 €
- Aizpildiet preču atgriešanas veidlapu (KLIKŠĶINIET ŠEIT)
 - Atbildīgi iepakojiet preces, lai tās netiktu bojātas vai sabojātas ceļā.
 - Sūtījuma uzlīmi varēsiet izdrukāt arī pakomātā.
 
2. Atgriezt pašrocīgi citos veidos:
- uz adresi: J. Kubiliaus g. 1, LT 08238, Viļņa, Lietuva. Jūs varat nosūtīt sūtījumu sev ērtākajā veidā, ja vien tas tiek piegādāts uz mūsu norādīto adresi;
 - uz OMNIVA Omniva pakomātu: Žirmūnų g. 64, Viļņa, Lietuva - Viļņas RIMI Žirmūnų pakomāts (88816). Saņēmējs: UAB Tendencija, +37067452797, info@mimi.lv
 
Svarīgi! Atgriešanas maksa tiek ieturēta no atdotās summas!
Saņemot preci, kuru vēlaties atgriezt, administrācija apņemas 14 dienu laikā informēt klientu vai prece atbilda atgriešanas kritērijiem. Ja atgriežamā prece atbilst šiem kritērijiem, Mimi apņemas atgriezt par preci samaksāto naudu. Svarīgi: ja pasūtījums ticis apmaksāts caur PayPal, tad naudas atgriešana tiks veikta uz PayPal kontu, no kura tika veikts maksājums.
Atbildība un ieteikumi
Jūs esat atbildīgi par atgriežamajām precēm, līdz esat tās nogādājuši mūsu atgriešanas punktā. Mēs iesakām:
- Rūpīgi iepakot preces tā, lai sūtīšanas laikā tās nezaudētu preces izskatu un droši sasniegtu mūs.
 - Izvēlēties uzticamu un drošu piegādes veidu. Atgādinājums! Preces nedrīkst būt atgrieztas izmantojot pasta pakalpojumus. Pārliecinieties, par to, lai sūtījums tiktu nogādāts uz norādīto adresi.
 - Saglabāt pierādījumu (piem., sūtījuma kodu), ka sūtījums tika izsūtīts.
 
Svarīgi! Mēs neuzņemamies atbildību par sūtījumiem, kas atgriešanas laikā pazuduši, sabojāti vai atsūtīti kļūdas dēļ.
Preču apmaiņa
Ja vēlaties mainīt preci pret citu izmēru vai modeli, vispirms veiciet preces atgriešanas procedūru un izveidojiet jaunu pasūtījumu ar vēlamo preci.

